Onsdagskvällens doktorerande tillsammans med Björn från HD
samt Erik ProService.
Jag har haft ett problem som uppkommit i år där bränslesprutet
klipper av vid ca. 8000 rpm.
Så säsongens första race har inneburit att jag haft varvstoppet bra
mycket lägre än maximalt.
Men med HD datorns felsökningshjälp så kom vi en bra bit på väg.
Säkerligen har vi en lösning.
Några sensorbyten, så ska vi testa i dagarna.
Så förhoppningsvis så kan jag ta ut 100% av motorn till Lindesberg
4-5 Juni närmast.
Därefter följer race i Sundsvall 17-19 Juni.
Ett jättetack till Björn och Erik för deras enorma engagemang.
torsdag 26 maj 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag tycker det är mycket bättre om du sparar på motorn och short-shiftar....men grattis!!
SvaraRadera//Johan
Hmmmm låter som en konkurrent :-D
SvaraRadera